Torsdag! :)

Tjabba da blogg, idag har jag varit hemma och inte riktigt orkat göra någonting. Hmm, jag känner mig fortrarande sjuk men imorgon borde jag vara frisk nog för att göra någonting. Alltså, jag har typ planerat med pizza och elina att vi ska ha nån slags "tjejkväll" men jag vet inte riktigt hur det blir. Hihi, aja. Om det ställs in får jag göra ngt annat istället! =/ 

Jag har en viktig sak att säga, jo. Glömde att nämna detta, jag har färgat håret!!! Ville ha lite mörkare, och jag säger bara en sak. HÅRET E RÖTT! Asså jag hoppas det lägger sig under natten, annars börjar jag gråta (igen!) Och vågtongen har inte kommit heller så glad är jag INTE! Men, men.

Säger godnatt, sovgott nu alla där ute! <3


Bild från i sommras, skärgården! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0