Freaky

Nämen tjena, just nu kollar jag på ballar av stål och tänker igenom vilken lyckad dag jag haft. Jag har tappart bort min mobil någonstans i huset, gjort pankakor, kollat på tv, varit inne på datorn, städat, läst,m.m. Lite sådär lagom rolig dag men man orkar inte göra ett skit på bajsdagen söndag, och imorgon är det skola. Inte roligt, jag tycker att man borde få ledigt på fredagar också. Då skulle mer folk uppskatta torsdagar, smart va?! Och man skulle tycka att söndagarna var helt OK för man går ändå bara i skolan fyra dagar. Och tänk er, OLW skulle kunna ändra sin reklam. Det är dags för torsdags myyyyys! ;)

Nämen godmorgon, såhär snygg har man varit hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0