dag 2

Tjenaa, har precis ätit middag och känner mig lite för belåten! Idag har vi varit i skagen, gått och kollat lite på kläder m.m Vi ät senare lunch på jensens biff house, min biff var inte god! Killarna här är snygga, det kan jag bekräffta! Elina, så diiin smak ;)
Senare under dagen åkte vi till Grenen (någon mer än jag som tycker att namnen är roliga på städer här nere i danmark?!) och vi såg när två hav möttes, lite sådär lagom cool. Men ha det bäst, kusinen ska låna datorn!


tröja, h&m det vet väll alla? Nej nu blev jag så deprimerad att jag inte kan skriva mer. Puss

Kommentarer
Postat av: elina

ja danskar = S N Y G G A !

vill också åka dit !!!!

2010-08-01 @ 23:14:05
URL: http://axerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0