Aug. 5, 2010

Solen skiner här nere, jag har byggt på brännan som var påväg att försvinna. Idag har vi bara tagit det lugnt, vi låg vid stranden och badade m.m, sånt man gör på en strand. Jag joggade faktiskt i hela 40 minuter, och det har jag gjort nu alla dagar här *stolt*. Råkade dock jogga lite för lång så jag hamnade på en nudiststrand, trevligt trevligt... Danska ölmagar täckte dock killarnas (gubbarnas) privata delar... Senare åkte vi in till stan och jag köpte en söt pälsväst (självklart fejk, vill inte ha en kaninpäls där 14 kanier dödas för att ha framställds plagget) och två b.h:ar. Shoppade även lite igår när det bara regnade, två klännigar faktiskt. En vit gullig, spetsliknande plus en fransklänning. Mycket snygg, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0