GOTT NYTT ÅR!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jodå, allt möjligt ;)
Har du några nyårslöften?

Nja, faktiskt inte. Kanske satsa mer på skolan? Eller, ge isabella en bajskorv i födelsedagspresent?
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej, eller, halvt?

Vilka länder besökte du?

Danmark, (yheeeh -.-) 
Vad var din största framgång 2010?

Jag gick ut 9:an, woohoooo!
Största misstaget?

Oj oj oj...

Bästa köpet?

Systemkameran
Vad spenderade du mest pengar på?

Mat, kläder och mat...
Gjorde någonting dig riktigt glad?

Mina vänner, familj, och musiken
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Dum av dig och gubben i lådan... Inte några favoriter direkt, men men....
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare!

Vad önskar du att du gjort mer?

Tagit vara på stunder.

Favoritprogram på TV?

Skins, Greek.. Ingen ide att fortsätta då säkert ingen känner igen serierna! Haha
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Jag gick till skolan som vanligt, men sen bestämde sig jag, yanira, elina och isabella oss för att gå hem till mig och äta kladdkaka plus inviga min fina systemkamera jag fått på morgonen. Solen sken och den dagen var ganska lagom underbar!
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

I början av året var det VÄLDIGT mycket svart. Men nu, har jag väll föröskt att ha lite mer färg?
Den bästa nya personen du träffade?
Sofia och Caroline måste jag nog svara på det. Snela hestar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0