Du finns i varje andetag, i varje steg...?

Godmorgon alla, vaknade för kanske två timmar sen. Jag känner mig utvilad och ska snart börja plugga lite! Igår var jag med yanira och vi hade det riktigt roligt hemma hos mig och ja. Nu är jag, som resten av världen beroende av Vampire diaries!!!! Kollade på alla tre avsnitten på webb tv:n och det äger, killarna är det inget fel på heller. Aja, idag ska jag som sagt bara ta det lugnt, ta igen lite plugg och senare kolla på melodifestivalen. Darins bidrag ska tydligen påminna om irländskpojbands pop, och vi vet alla vilket favortiband som är från irland. WESTLIFE!!! Så jag hoppas Darins låt äger även fast jag inte gillar honom! Inte alls faktiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0