GAHH!

Skäpp å hoj, sitter här hemma vid datorn och kollar på outsiders, det handlar typ om människor som är rädda för fett. Kom precis hem från träningen som var så jävla rolig och bra. Innan träningen gick jag en slags promenad med elina och jag har stress atack just nu för det finns ett par skor jag MÅSTE ha, det finns bara ett par kvar i min storlek så oj, oj, oj va hjärtat dunkar. Hehe, vilket probleeem! Men ha det, nu ska jag bada och sen ladda inför paradise hotell, blää. Snart är det slut på det älskade programet :(

 och ja, som ni borde veta nu,i lööv starwars!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Snygging! :D

2010-02-02 @ 21:03:31
URL: http://jnylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0