Godmorgon Sverige!

Hej på er där ute, vaknade nyss. Jag har ätit en god och nyttig frukost bestående av digistivkex, hehe. Och jag måste bara fråga, någon som såg på os igår? När svenskarna tog guld och brons? Alltså, haha. Jag har nog aldrig varit så nervös och glad på länge! Just då var jag en stolt svensk! Kollade ni inte på det, missade ni något stort! Tönt jag är, men ibland är sport så jävla härligt att kolla på! Nu ska jag gå upp och spela lite GTA , sno bilar, skjuta främligar på gatan. Hemskt spel igentligen. Ska nog spela ett snällare spel, eller? Neej!
 

Kommentarer
Postat av: elina

heeelt sjukt lopp det var !:D

2010-02-21 @ 11:50:18
URL: http://axerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0