Min dag!

Hej alla, är helt slut! Men ska ändå orka berätta om min dag, jag gick i skolan, hade nationella i svenska, det gick ganska dåligt för jag hann inte skriva allt jag ville på två timmar och fyrtio minuter. Sen så hade jag en musiklektion efter lunch och vips så var dagen slut. Jag gick hem i det fina vintervädret och vågade inte gå in i köket å äta mellanmål, för vi har byggarbetare som renoverar där. Jag cyklade då med en skakig stil till konsum och mötte av en slump Pizza på vägen dit, vi gick sen tillsammans vägen hem, och nu är jag hemma från träningen och yes vad bra det gick, hela laget var så duktiga. Jag satte många block, skönt!!! Längtar till tuneringen nu på lördag, vi kommer ÄGA!

Ha det bra och ni behöver inte läsa allt, eller. Ni orkar säkert inte! Nu ska jag skriva lite om kärnkraft, faktiskt ett riktigt roligt ämne att skriva om. Eller, SHIT. Måste läsa ut min bok "Shoo Bre", den ska vara klar till imorgon och jag ligger på sida, hmm?! 40!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0