Morgon, morgon!

Jaa, hej på er alla. Vaknade för ett litet tag sen och min hals, herregud. Kunde inte prata, det är inte bra. Vill absolut inte bli sjuk! Idag blir det iaf stan med elina och pizza. Kicki kunde inte, hon har provträning för vittra, så jag kan bara önska henne lycka till! Kollade på paradise hotell finalen igår och det var väll ingen överraskning att jackie och patrik skulle vinna. Jag tackar mest för att inte erica vann, kristoffer var det dock lite synd om. Men så går det när man har spelat spelet bra!

Åh, linda. Jag är så glad för dig att din provträning gick bra! Snart blir det väll min tur också men innan det. SM, here we come. Vi ska göra gatorna i göteborg osäkra!!! <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack älskling!<3

2010-02-03 @ 16:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0