that´s life?

Cha, cha bloggen, Amanda här! Asså jag vet inte vad som hänt men jag mår helt plötsligt skitbra, jag känner mig inte alls sjuk längre, verkligen! Imorgon blir det då shopping med Isabella, måste hitta en klännig. Vill ha en från monroe, ni vet. Den affären som ligger i sturegallerian. Hoppas mina 15 000 kr som jag fick av pappi räcker! ;) Sen ska vi åka hem till Isabella som bor på östermalm (!) och bli sminkade av riktiga make up artister för vi ska på en stor middag som Carl von Platen kommer ha! Han kommer bjuda oss på en härlig middag med ostron och rosé. SÅ AKTA ER DÄR UTE, HÄR KOMMER VI! 

Eller not. Verkligheten är liite annorlunda. Imorgon ska jag bara vila, snyta mig i hårt papper, äta halstabletter, glo på tv ejc. Fan va livet är underbart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0