Till vardags

Jupp, har lite tråkigt så kan ju visa vad jag använder för smink till vardags! Jag börjar iaf alltid med å ta en mjukgörande kräm under pudret, sen tar jag på lite rouge med min mjuka borste från valkyria,sen sätter jag på mascara och tar nästan aldrig så mycket på underfransarna för då kan jag se tröttare ut än vad jag igentligen är. Diors mascara Diorshow är asbra, och jag har självklart vattefast. Annars skulle jag se ut som ett spöke efter ett par timmar. Sen avslutar jag bara med vit kajal vid inrefransarna och svart kajal vid yttre! Enkelt och snyggt! Och snabbt går det också, max 5 minuter! Hur sminkar ni er när det är skola och man inte har så mycket tid?


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vaaaa! Hur kan du sminka dig på fem minuer?! :O Snabb tjej, jaa! För mig tar det dryga 15 minuter varje morgon. Då åker bara solpuder och mascara på... oki, formar och fixar brynen också.



Men shit, känner att man måste börja klara mig på 10 minuter -.-

2010-02-06 @ 14:35:14
URL: http://jnylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0