Ursäkta...

halloj bloggen, ni får ursäkta för att jag inte skrivit några ordentliga inlägg på ett tag men nu är jag tillbaka, haaha. Igår var det torsdag, då kom min lilla älskade Linda hem till mig! Vi pratade och hade det mysigt Och som sagt tidigare så var jag på stan idag med min mamma, kusin och moster. Jag fick hem fyra fiina plagg, alla från hm. Mycket vackra plagg :P Just nu sitter jag i belindas stora soffa, vi har köpt godis och fanta, yum. Jag sover över här, och imorgon kommer jag tyvärr inte kunna skriva så mycket, kommer inte ha tid. Klockan tolv ska jag mota Sanna vit plattan. Och senare samma dag ska, jag, yanira, elina och kristin gå på bio, sen åker vi hem till mig och alla tre sover över! Mycket att göra, så lite tid. Men ha det bra, skriver imorgon när jag kommer hem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0