You are not alone...

Godmorgon? Nee, god eftermiddag. Idag så mår jag lite bättre än igår, härligt. Jag kan stå upp och gå omkring i typ nån kvart. Idag så blir det viiila, trååkigt men ett måste. Hoppas på att bli frisk tills imorgon, eller. Tillräckligt frisk för att orka gå ut på stan! Ska iaf kolla på melodifestivalen ikväll, haha. Igentligen ett ganska dåligt program men det är ju tradition att kolla. Svenne programmet nr1? haha!

JUSTE, jag hittade min laddarsladd till kameran idag. Yes, så nu blir det lite bilder ifrån tisdags! Haha, bilderna är tagna med min gammla kamera så man ser blek ut som ett spöke på nästan varje bild ju!



SÖTA! :)

Vi är änglar (a)

Den här var typ den minst blekaste bilden, och gud va snygg man blev på den! -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0