Hey, its saturday!

Hej alla där ute. Elina och Issa gick för lite mindre än en timme sen. Igår så kollade vi på massor av brothers and sisters avsnitt och vi fetade oss självklart med donken, cola, chips, godis. Oj, oj! Aja, idag blir det lite fix. Måste städa mitt rum, plugga lite och gå ut och röra på mig. Sen senare ikväll  så blir det bio med lollo, vi ska kolla på Old Dogs, haha. Hoppas den är lika rolig som på trailern! Och juste, har ni märkt att det är nollgradigt ute. Äntligen, då kan jag ha min nya jacka och mina nya skor kanske åker på också? vem vet? Aja, ha en bra lördag, bloggar kanske lite mer idag. Innan bion och så!


Kommentarer
Postat av: Louise

Hhaha nice bild;D

2010-01-19 @ 13:53:46
URL: http://har ingen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0