Hmm!?

En sak som mina tankar just för tillfället alltid dras till är gymnasiet. Har lite, (mycket) ångest över vad jag ska välja som förstahandsval. Alltså det står mellan östra real och värmdö. Problemet är, att jag vet inte vad jag ska välja först. För värmdö tillhör ju inte ens sthlms komun och då måste jag ha mycket högre betyg en alla andra komuner som söker in dit. Men en fördel med värmdö är att skolan ligger jättenära mig och den verkar ha ett jättebra sam/sam program. Östra real där emot ligger väldigt långt bort, och det kommer vara asmycket folk på tuben på morgonen. Men jag diggade skolan när jag var där på öppet hus, dom verkar ha många bra program och skönt folk? Haha, får se hur jag gör! Någon som har lite tips över hur jag ska välja? Det skulle jag behöva! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0