I don´t like mondays....

Hej på er där ute, kom hem från skolan nyss. Dagen var chill, vi började på en ny kurs som inte var allt för svår. Eller, jo, den var svår! Påvägen hem diskuterade jag gymnasium med hanna, och blää vilken ångest jag har. Det står mest mellan värmdö, norra och östra real, får se vilken jag väljer. Tror östra real. Hanna hade bestämt sig för att ta värmdö som första val så det är skönt för henne å veta vilken skola hon ska välja iaf!

Men ni får ha det bra, idag är det vollyboll och damn vad jag är taggad. Det kommer bli mycket match tid efter som kvalet är i helgen och det gillar jag

Mitt goda glas varm choklad jag sippar på just ni! :P<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0