Idag är det onsdag, imorgon torsdag och sen fredag!

Heeej! Kom hem för ett litet tag sen, har varit i nacka forum med nora. Det var jättekul att äntligen träffa henne igen, det var år sen. Jag köpte en tröja och ett miniral puder från lumne, och tro det eller ej men tröjan, den var inte helt svart! Och pudret var såklart ljusaste nyansen, lika vitt som målarfärg ju :P

Idag i skolan hade jag idrott, styrketräning. Jag hamnade i samma grupp som ola, eller det blev bara vi i en grupp och fy faan va vältränad han är. Han kan lyfta sig själv när man sitter ner på raka armar. Jag är avundsjuk, men, men. Han är gymnast, och jag är bara en simpel volleybollspelare! Ha det..

HEJ SNYGGING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0