Im tired...

Jag förstår inte varför jag ens skriver ett inlägg nu, borde igentligen sova och ladda inför matcherna i morgon. Kommer vara så himmla trött, laget ska mötas 8.15 liksom, blää! Idag har dagen varit bra, den började med skola och det var kanske inte så jätteroligt men ändå, sen åkte jag och pizza in och kollade på jensen gymnasium och jag säger nog nej tack till den skolan. Men kanske som sista val? Jag kom sen hem och hann precis kolla på ett avsnitt av brothers and sisters, fick snabbt åka vidare till sprallen hallen och kolla min lillebror utklassa sannadals med sitt lag. Och till sist var det familjemiddag med erica å compani, phillip fyllde femton. Kvällen slutade med att alla satt och kollade på paradise hotell XL, haha. Mammorna höll på å dö!!! Men ha det bra ni, imorgon blir det volleyboll hela dagen, wieee!!

Här kommer två bilder från i torsdags när födelsedags barnet ellie fyllde år, grattis i efterskott!! Hon hade med sig en jättefin och god tårta, yummie!!! <3



Födelsedagsbarnet till vänster!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0