Måndag, lovley!

Oj, oj, oj. Vilken tränig, det var riktigt roligt idag. Linda var tillbaka och även ellie, wiee. Linda hade huvudverk tränigen igenom, gissa varför. Inget man ska nämna i bloggen iaf!  Jaja, jag kände mig duktig. Jag blir bara bättre och bättre, och snart är kvalen till sm, för att gå vidara till sm i göteborg måste man vara minst 4:a i sthlm, och vi liggger precis fyra så det blir spännande! Men det blir svårt, det finns 22lag i hela sthlm så det blir en kamp. Men vi ska faan till göteborg. Eller, blä för göteborg. Hehe, men JA till SM! Skolan idag gick också bra, pluggade sådär lagom. Imorgon fyller käraste pappi och då ska jag laga middag för honom men innan det blir det fika med nora, det var såå länge sen jag träffade henne! Men ha det bra, snart börjar paradise hotel, ny kille kommer komma in i huset. Najs :)

Ha en bra kväll sötisar, nu blir det en stor kopp te för mig!

Im a HETING, visst? Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0