Men gud!

Just nu kollar jag på en sjuuukfilm, asså. Den är hemskt, den heter inglorious bastards. Den som man på reklamen tror kommer vara skitkul. Men jag kan berätta att blodet sprutar i nästan varje scen. Skitäckligt ju, och det här ska kallas komedi. NOT! Alltså, jag måste lägga upp ett klipp eller en bild. Allt är helt knäppt, hur kan Brad Pitt ställt upp på en sån här film? oj, oj, oj.....

Iaf, för två timmar sen kom jag hem från elina, tog massor av bilder med kameran men den glömde jag såklart där så bilder kommer om två dagar eller nått! hoppas ni orkar vänta! Det var som vanligt full fart hos elina, pizza var crazy och slog mig hela tiden, jag har märken på mina händer! Sen efter ett tag gick pizza men jag stannade kvar, då fick jag chocklad pudding. YUMMIE, fast det påminnde lite om bajs. Hehe!

Nu ska jag fortsätta kolla på knäppfilmen, så ha det bra alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0