NOO!

Faan, hur lyckas jag?! Varför ska jag alltid bli sjuk vid viktiga tillfällen? idag är det fredag och jag mår skit. Kan inte äta något för det gör för ont. Orkar knappast resa på mig för jag är för trött och virrig. Fan, idag skulle yanira och pizza varit hos mig, yanira skulle sova över. Och sen nu över helgen är det sm-kval i volleyboll och jag kommer inte kunna vara med. Möjligtvis kommer jag kanske bli bättre tills söndag så jag kan kolla på när mitt lag kämpar om en plats till sm! BAJS! Men ni hörs, nu ska jag sova lite och sen läsa. *SUCK*
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update: Tog bort den fula bilden på mig. Såg hemsk ut, hehe. Kom på det lite senare :P!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0