Paradiset!

Tja, kom hem för kanske en timme sen. Har varit på hockey med elina och pizza. Det var faktiskt riktigt roligt. Jag vill gå igen!!! Det tror jag där imot inte pizza vill, hahahah! Inga komentarer där alltså! Men, skolan gick bra idag och jag pratade väll borta halva dagen!

Just nu kollar jag iaf på paradise hotell och där händer det grejor, i löv it! Alltså jag tycker kristoffer blir snyggare och snygare, även fast han typ utnyttjade jackie. Hehe, men han ser lätt bra ut. Eller bläääääää, jag skojade bara. Han är fan göteborgare! UWW! Men jag ska ju dit med laget snart, träffar kanske på honom då? Haha, för göteborg liksom. Hur stort är det? Hah! (a) Har inga bilder från matchen idag, hehe. Glömde kameran precis innan vi skulle gå!


Haha, jag fick inte på min mössa över min höga toffs! :P

Elinas liv!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0