Supermassive headache!

Tjo, sitter hät vid datorn och huvudvärken växer, mår ganska pissigt. Jag vet att det inte är så kul å höra någon klaga så jag ska sluta. Det finns massor av roliga saker å göra när man är sjuk, tex ta massa av egobilder!! Bilderna blir ju så fina, liksom. När man inte har smink på sig och har stora feta påsar under ögonen blir man så attraktiv!!! Jag ska snart gå ner å göra en chai latte, mums. Sen går jag nog ner i mitt ny renoverade rum óch kollar på ett eller två avsnitt av brothers and sisters.

Jag kan lägga in en bild på mitt rum någon dag föresten, måste bara städa det först, hehe. Men vi hörs. Ha en trevlig lördagskväll allihopa! ;)


Jupp, såhär snygg är jag utan smink och skit. hehe! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0