Trött

Tjabba, kom precis hem från första volleybolltränigen på tre månader. Det gick bättre än mina förväntningar, jag smaschade riktigt bra och blockade många bollar. Det var lite ensamt utan linda men klara var där så det var inga problem :) Idag har jag tagit det lugnt, första gången jag gjort det under lovet, men visst blir man mindre social under vintern? När det är sommar kan man vara ute hela tiden, men men. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Oj, juste. Kom på en sak, idag var det hemstudiedag. Har inte pluggat ett skit, hehe. Fixar det imorgon, innan belinda kommer :)

En sak som är bra med vintern är iaf mandariner, jag äter nog minst tre om dagen!
Och bilden, den såå proffsiga. Är självklart tagen av moi!!!! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0