Gul Röd Blå?

Halloj, sitter här framför datorn med en skål flingor, haha. Som vanligt alltså! Igår hann jag inte riktigt städa klart mitt rum, hehe. Men någon gång händer det, och då får ni före och efter bilderna. Haha, skolan idag var chill, gjorde klart min berättelse om elina och pontus så den ska lämnas in på fredag, hihi. Sen på gympan körde vi bandy och lite lekar, jag kom först i det röda laget men jag smyg bytte med theo så jag fick komma med caroline. Haha, vi vann en av 3 matcher! Sen var det kinesiska muren, då fuskade alla men det gick bra tillslut. Och nu sitter jag här hemma och lyssnar på världens bästa djurgårds låt, får igentligen inte tycka att den e bra. Men, jag gör det! Hammarby kommer ändå ALLTID vara #1 så det gör inget! <3

Det här är typ det jag gör när jag kommer hem, dricker oboy, äter flingor och är inne på datorn. Haha, what a liiife! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0