fb chatten med linda

Linda
du e fail, skicka mail
22:58Jag: men du e en nörd, alltså så jävla körd....
22:58Linda

ska du kaxa? för jag kan maxa

22:59Jag: du e dum, är du stum?
Linda men gud vilken tönt du är, helt jävla sär
23:03Jag: vem är det som är kaxig nu? va inte så otrevlig du? Jag orkar fan inte mer, snälla jag ber. Väx upp någon gång, för snart blir det tvång...
Linda men lilla äckelpotta, har lust att spotta.. du vet hur mycket jag diggar dig, kan ju inte behärska mig!
23:06Jag: Jaha, så nu har allting vänt? fan va fränt! Vi åker till stureplan på fest, jag tar med dig som en gäst?
Linda jag drev bara med dig kära, men orkade inte lögnen bära. festen låter perfekt, jag vet, vi startar en sekt!
23:12Jag: Ja, det gör vi ida! om en minut? jag ger ifrån mig ett tjut. Fan vad fräckt att starta en sekt, men vad ska den heta? kanske greta??
Linda varför kallar du mig ida? det e bara en tjej med slida. Den ska heta gojja, för jag tänder på geggamojja
23:17Jag: oj, förlåt! Snälla brist inte ut i gråt! och alla har en slida, inte bara ida
Linda jag ska dallra med mitt fett, tills det rinner svett. Så du vet att ida inte är mitt namn, jag har inte en sådan famn
23:26Jag: men oj någon muckar gräl, akta dig så att jag inte suger upp din själ... och ditt namn är linda, bruden som använder binda allt för ofta för att stoppa sitt blod, så att det inte uppstår en flod




Kommentarer
Postat av: elina

hahahaha !!!

2010-07-30 @ 23:33:36
URL: http://axerell.blogg.se/
Postat av: Linda

MEN VAFAN! DEN FORTSATTE JU OCH JAG ÄGDE UT DEJ. HA-HA. Du gav upp till sist. :D

2010-08-15 @ 15:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0