Äntligen hemma

Är hemma nu, änligen, skönt! Har endå haft det bra där uppe, varit med kusinen ebba, ätit god mat, fått försenad födelsedags present m.m! På vägen hem skedde det en bil krach, lite läskigt. Jag tog kort på röken, och vi fastnade väll i trafiken cira 40 minuter extra pårgrund av det. Borde kanske skriva grattis till min kusin som tog studenten, och och tre år är det min tur, vill sjunga "vi har tagit studenten" men det dröjer ett bra tag! Ha det, drar till elina snart så att hon kan få alla tuuusen bilder på när kompisarna hoppar på min "nya" studsmatta (ny för mig, köpt begangnad) 

jag har färgat ögonbrynen , bara för att matcha mitt lite mörkare hår som iaf blir ljusare för varje dag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0