det går en vind över vindens ängar

tjenaaaa, sitter på verandan, känner grillukten och solen lyser sköönt! ;) idag var jag som vanligt och jobbade och fick gå lite tidigare, skulle in till aftonbladet och skriva på anställningsavtal med linda, ska åka till gotland med henne och tjäna lite riksdaler efter mitt nuvarande sommarjobb! På dagarna är vi lediga och gissa vem som ska badaaa + steeeeeka, vi ska även hyra en moppe som linda kan köra omkring oss på! Aja, efter aftonbladetsaken och en snabbis i globen bar det av till nacka forum med mammi, och nu känner jag mig lite uppgraderad gällande kläder, lite iaf! Men ni får ha det, ska göra en ansiktsmask! ikväll blir det inte göra någonting!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0