Kom änglar

Nämen godkväll, sitter och kollar på systrar i jeans och lyssnar på magnus uggla, normalt ja! Såg honom igår så det passar sig ju, var nämligen i kungsan med isabella och yanira! Det var väll inte riktigt planerna men men. Thomas di leva som uppträdde med "vi har bara varandra" och carpark north (som var grymma på scenen) uppträdde med låten "humen" ! Jag blev så glad! (snacka inte skit om di leva asså! gr...)  Sen idag var jag på stan, med pizza och yanira igen och det första som hände var att någon skit snodde min plånbok! Jag hade endå runt 500kr och 500kr i presentkort! Blev så sur att jag åkte hem, isabella och yanira fick klara sig utan mig, skulle nog inte ha varit vidare till sällskap endå... Imorgon blir det jobb igen, ha det bäst!

från idag, glad brud på morgonen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0