Prins Daniel och prinsessan Victoria

Jaha, då har dom gift sig (eller igår då). Bröllopet var jättefint och jag tycker att fler folk borde vara glada, och sluta snacka om skattpengar. Speciellt dom som är under 18 och inte behöver betala nått! Om det är några som ska klaga är det era föräldrar, men gör de det? Nix, och intäkterna de får in på alla turistprylar, muggar ska , t-shirts, boende m.m ger mycket mer pengar än vad bröllopet kostar. Jag tycker Victoria var jättevacker och hade en underbar klassisk klänning! Daniels tal var fint, jag grät lite... Men man såg verkligen att dom har väntat på att få gifta dig, jag menar 9 år! Det här händer bara än gång och vi borde vara glada, grattis till dom!


nu har hon fått sin prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0