Kunskapsskolan enskede <3

Tjaaaaa, amanda här! Igår var det som sagt skolavslutning, och ja, tårarna kunde inte sluta rinna. Allt kändes så jävla sorligt! Men sen när tårarna lagt sig så kom man på en sak, SOMMARLOV!  Jag kommer ihåg första dagen i kunskapsskolan som om den var igår, jag och jennifer gick med matchande pikér som var röda, haha! Vi planerade vad vi skulle ha på oss varje dag, haha! Vi pratade med kristin och tyckte att hon verkade som en oskyldig snäll flicka, men dagen efter fick man äta upp dom orden, då hon stod och skrek håll käften till alla i klassen. Sen blev jag och jennie kompis med dessie, trion för två veckor typ. Sen helt plötisligt gled jag och jennifer ifrån varandra och jag fick nya vänner, hon med. Träffade bland annat på hanna och deneec. Hahaha, och senare elina och kicki. Och då var det jag, kicki, hanna och elina som gällde. Det här sista året blev jag bra kompisa med isabella, min älskade pizza. Är så glad att vi blev kompisar, hur skulle jag klara mig annars? Och nu, till sista terminen träffade jag på yanira, tack för det med! Och jag får ju inte glömma två andra knäppa killar man lärt känna sistonde, brono och alex. Snacka om knäppa men faktiskt snälla killar. Alltså om ni har orkat läsa hit är det fan en bragd, men jag är inte klar än. Måste nämna Laila också, och erna, puss på er!!! Li min lilla mattekompis, vi klarade godkänt tillslut! Och kicki och elina. Vi har ju fan hållt ihop längst! älskar er... Haha nu får det räcka, under denna tid (4år) har vänner kommit och gått men vissa har bestått! Som bruno skrev i sin logg "jag kommer sakna folket, inte skolan" Kommer sakna ksab, alla härliga rutiner. Sovmorgonen till nio, varje måndag, alla studiedagar, misslyckade samlinagar med bernt, allt prat, den eviga rasten.

Det var det, nu måste jag skriva lite om falun. En eller två veckor per år åker vår skola dit för att plugga. Med plugga menar jag att ha ämnerna HK, träslöjd, bild m.m. Jag måste bara säga att det har varit underbart, underbart att åka upp dit med vännerna, skratta, gråta, lära sig nya saker! Det sista falun var nog roligast, jag hade en knäpp men rolig grupp. Markus den lilla bögen, haha! Jag och isabella upptäckte nog vissa saker där om honom, hahah! Jag kommer sakna falun enormt, den där känslan man får på morgonen, då man går upp i tid för att äta frukost och sedan gå till samligen! Kvällsfikat, misslyckade discon. Pizzas rapar, bråken, allt!....

Och det är najs nu iaf, men sommarlov nu och jag ska ju börja gymnasiet. Det kommer bli roligt, spännande och nytt! Ångrar dock mina val men vad ska man göra nu? Lite sent att ändra sig, haha! Kram, så hörs vi snart.

Kärlek <3

Kommentarer
Postat av: elina

kommer så sakna allt !!

2010-06-10 @ 23:48:08
URL: http://axerell.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag saknar det fortfarande... Så många man inte träffar, så mycket som inte är likadant och jaa

2010-08-31 @ 20:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0