Sommar

tjena tjena, har varit rätt dött i min blogg på sistonde men jag har haft en fet familj helg och kom precis hem från båten! Tack gode gud att man har kusiner iaf! Min mage är röd som en kokt räka, eller är det kräfta? Glömmer ju lätt bort det där så vi säger väll att jag är röd som en tomat istället! Den här veckan som kommer ska tydligen bli en super vecka med sol varje tag och tyvärr (!) så måste jag jobba alla 5 dagar men men. Sen åker jag till gotland, visby och jobbar, men bara två timmar under kvällen mellan 6-9! Najs, åker dit med linda och det kommer blir så skönt! Men ha det najs, ska ta ett långt bad med hårinpackning och ansiktsmask!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0