AJ!

Halloj mina vänner, just nu sitter jag och slöar. Har ont överallt, jag ska berätta varför. Igår var jag så trött i slutet av min träning att jag bara ramlade, och ramlade och ramlade... Men det var lugnt i början av passet, då var det lika roligt som vanligt, speciellt att vara med linda!!! Sen idag blev jag slagen, av typ alla. Fuck dom!!! Stoppade iof in ett tuggummi i brunos öra, så det kanske inte är så konstig, men lätt värt lite stryk! Sen så har ju dagen endå varit rooolig, jag har skrattat så mycket! Speciellt åt en video där elina slår bruno och det blir värsta ljudeffekten, HAHA! Men ska försöka plugga lite nu, eller. Nej, det går inte. Kommer aldrig komma på det hemliga knepet för att orka plugga när man kommer hem, hur gör folk?! Och juste, ramlade idag på isen, rakt på rumpan. Det gjorde ont, nu har jag nog rekord i blåmärken!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0