I<3GLOBEN

Igår var min dag riktigt rolig, jag började skolan halvnio, gick vid elva med elina. Vi åt lunch hos henne, och mötte sedan upp issa vid globen. Gissa vem jag såg då? Jacob joseffson! Alltså åhh, han är så snygg! Det gjorde min dag, men nej, nej. Det blir bättre, vi gick sen in på H&M och där hittade jag världens finaste tröjor! Sen efter det bar det av till någon lagerlokal, jag vek massor av kartonger men hade trevligt sällskap av sötisen Linda! Och efter det mötte jag upp belinda i stan, vi fikade och hade det trevligt. Jag ska försöka att inte sjunga högt på tunnelbanan!!! Och till slut, kvällens höjdpunkt........ Mattias gick till final i lat´s dance!!! WOOO! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0