1 dag kvar...

Cha, cha. Amanda hääär! Vaknade för ett tag sen, eller, min lillebror väckte mig. Snacka om skit unge, idag kommer iaf släkten och det blir väll någon liten födelsedagsmiddag! Ska dock försöka plugga lite innan dess, hur det än ska gå... Eller. jag kanske ska kolla på lite andra avenyn ist! HAHA, igår inne på fb så skrev jag i en av skådelpelarnas logg, han accepterar nämligen alla vänförfrågningar! Jag skrev följande (han heter stefan på riktigt)

"steffe, steffe, äh. Det var nog inte steffe, men kanske han från andra avenyn!!!
iaf, du Ä.G.E.R och var bästa skådespelaren från andra avenyn!!! ;)"

Haha, fyfan va rolig jag är! Väntar på ett svar nu, han är 40 så han fattar nog inte mitt roliga skämt! Men ha det bäst, nu ska jag äta lite te! Eller dricka :P


Kommentarer
Postat av: Olle

HAHAHHAHA SÅ JÄÄÄÄVLA ROLIGT XD!!!! jag kissade nästan ner mig amanda XD

2010-05-17 @ 19:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0