Friday I'm in love

Nämen tjena, fan va dålig jag har varit på att blogga! Vaknade av att ingen var hemma och ytterdörren var öppen, hela huset var en isbit! Idag blir det sova över hos pizza med x antal personer, vet inte riktigt vilka. Sen imorgon blir det maskerad hos älsklingen liiinda! Temat är kända film karaktärer men vet fortfarande inte vad jag ska vara, PANIIIIK! Hjälp mig någon? Kanske åker in till stan och kollar på något, vet inte. Alltså, fan. Nu blir det rota omkring i garderoben! Ha en bra dag, se u!

När jag har tandställning ser min överläpp lite mera "plutig" ut, fatta när tandställningen under säts in!


Kommentarer
Postat av: Loollo

robin hood heheh :P

eller buffy...fast det e tv serie.

2010-05-31 @ 17:56:16
URL: http://vitamineral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0