Giftigt

Nämen tjena, vaknade tidigt idag. Åkte sedan in till fridhemsplan för praon, snacka om att jag och pizza har levt på varm choklad och kardemumma kaffe! På vägen hem stötte jag på min lilla kusin (okej, hon är bara ett år yngre men, men...) hon skulle göra något moppe prov tror jag, kul! Sen gick jag hem i regnet och lyssnade på musik, alltid lika mysigt, men det skulle vara lite mysigare utan skavsåren...  Imorgon blir det picknick om vädret tillåter, ha det bäst för nu ska jag vara en snäll flicka som ska hjälpa till med maten!


Alltid lika cool, wohooo! Amanda är mitt namn, livet är som vanligt ingen skillnad på verken nu eller då...
jag ba stilar på jao ;)

Kommentarer
Postat av: avvsiii

fina bilder!! :D

2010-05-25 @ 21:24:42
URL: http://akoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0