NÄR JAG GICK I ÅRSTASKOLAN LÅTSADES JAG ATT JAG VAR OSMART // YANIRA

GÄSTINLÄGG
shooo aliigopa som nu läser amandas blogg under dessa valborgstider ;) Det är jag isabella , men tyvärr även kallad pizza som har fått äran att lägga in ett inlägg på den här bloggen :P
Idag vaknade jag amanda och jassi upp hemma hos mig , och ja man kan säga att DET VAR LITE LAGOM GALET ;)
Eh sen åkte vi alla hem till oss själva och fräshade upp oss lite innan vi träffade den lite underliga yanira och åkte hem till mig på östermalm, lite finare lite bättre, mm jag vet... :P
sen drog vi till enskede och hängde lite med den ännu underligare olivia som i princip var hög på vattenpipa... jag smakade och det var faktiskt ganska gott :P haha
sen klockan tolv gick vi och åt värsta mycket mat på donken på kungsgatan, yanira frågade som vanligt dessa frågor om min och amandas mat:
1. får jag lukta på era pommes frites?
2. får jag smaka dina nuggets amanda, jag älskar verkligen dem???
3. säg till när du är färdig med dina pommes frites amanda, eller när du är mätt!
4. amanda får jag smaka din dricka, dina salta pommes frites torkade ut min mun!!!!

nu sitter vi hemma hos mig och ska titta på film kanske :P

MEN DET HÄR VAR VÄL TREVLIGT , NÅGON ANNAN ÄN AMANDA SOM BLOGGAR I HENNES BLOGG OCH SOM KAN SKRIVA ETT INLÄGG UTAN BAJS OCH KISS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0