Potatissallad är gott!

Hej svejs, sitter hos yanira och lyssnar lite på musik. Hon duschar, (stavning). Aja, kom hem igår från Trosa, snacka om att det är mysigt där. Och glöm inte alla snygga killar, jag dog lite när jag var där. Jag och nora hade iaf jättetrevligt, på kvällen cyklade vi in till kajen och chillade. Sen dagen efter (lördag) var det dags för årets första dopp. Vi åkte dock hem klockan fyra på eftermiddagen sen , med en jävla lokalbuss utan luft kondition!!!!! Senare bar det av till tanto där jag och massor av andra grillade hela kvällen, till sist var det bara jag, pizza, yanira, elina, jassi, olle, cissi, bruno och alex kvar. Vi gick hela vägen från tanto till eriksdals där våra planer inte riktigt fulländades! Inbrott och not! Sen bar det som vanligt av till donken, apelsin killen stod i kassan och en surgubbe stod också där. Han hotade att slänga ut oss för att vi lät för mycket, sen när har det varit förbjudet att skratta? Aja, till sist bar det av hem med yanira och vi ska snart dra inte till stan för en fika! Om ni nu orkat läsa hit, ha det bäst!! Juste, alla har redan skrivit det här men olle ramlade ung 10000 gr + en gång i vattnet. Med kläderna på, LEGENDARY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0