Rubriker, så onödiga...

Tjena, ska snart sova. Eller, jaa. Om ett tag, hihi. Jag var som sagt hos tandläkaren idag, min tandställning åker in 18 maj, en dag efter min födelsedag. Längtar så mycket efter min födelsedag att jag inte ens känner mig bekymmrad över rälset. Ska dock bara sätta tandställning på övre tandraden då, undre kommer en dag innan skolavslutningen! Härligt, är mer bekymmrad över att jag ska ha gummisnoddar i käften då, under DAGTID! Men dom förvinner dock efter ett tag och jag behöver bara ha dom under natten! Nu fick ni lite härlig uppdate om min tyffa tandställning som snart åker fast på mina tänder. Ha det bra, lycka till alla nior med NP kemi imorgon!



Någon som längtar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0