Sen

Fan, jag har försovit mig. Haha, vaknade för 20 minuter sen och missar träningsvalsen! Får be någon kompis att gå igenom det med mig. Som tur var är det inte mera lektioner i skolan idag, så ska passa på att göra klart engelskan som ska redovisats imorgon. Sen senare ikväll är det avslutning med volleybollaget, haha. Alla lag ska möta alla, + ett vuxet lag. (gissar att det kommer bli minst 3 vuxen lag) Min pappa kommer, hahah!
Känner mig smått stressad föresten, vet inte riktigt varför, men jag vill inte att skolan ska ta slut. Det känns konstigt, man har aldrig riktigt gillat något. Hatade personer, hatade kunskapsskola, hatade skolmat, hatade lärare. Men nu vill man inte sluta, knäppt! Eller, det kommer bli jävligt najs med sommarlov och det kommer bli roligt med en liten förändring! Haha, snacka om att man ändrar sig varje sekund...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0