Nov. 20, 2010




Myskläder, CHECK!

Väntar på att det nya programet på mtv ska börja "if you really knew me", hahah! Har längtat hela vecka! Han inte blogga igår, men det var fan omöjligt! Dagen börjar med att jag och sofia försover oss, vi vaknade 12, provet började halv. Det hela slutade med att vi åkte taxi till skolan, och vi hann! Sedan efter skolan bar det direkt av till sergel, där jag hämtade ut biljetter till "himmlen är oskyldigt blå", såg den med kicki! Och den var riktigt mysig, och den fick mig att längta till sommaren så otroligt mycket! Sedan efter det, åkte jag till lindas lilla inflyttning mys! Eller, snarare mys till fest till mys! Så där såg min fredag ut, fullspäckad! Idag blir det "mys" framför tv:n. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0