3.5 av 21

Hejsan på alla där ute, mitt liv är inte på topp just nu om vi säger så! Fick tillbaka ett matteprov idag, jag fick så dåligt att jag inte ens vågar skriva det här på bloggen... eller kolla rubriken. IG... Jag fick sämst i klassen, men var inte ensam om ig, sexi rumpa victoria fick också ig. Vi var väldigt ledsna på tunnelbanan. Var med isabella sen, en snabbis i lilljeholmen center, köpte hem en fin vinterjacka. Men fick lov att skippa volleybollen, skulle inte hinna med ngt plugg annars.....! Puss, hoppas detta inte var ett allt för deprimerande inlägg!

Argggg...!

Kommentarer
Postat av: Kungen

TACK amanda för att du avslöjade mitt IG för alla dina läsare hahahaha

2010-10-05 @ 14:44:29
URL: http://victorita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0