En (o)känslig värld?

Kom hem från bion för cirka en timme sen, den var inte så bra.. Endå så grät jag hela tiden,jag grät när delfinerna fastnade i nät och plågades till döds, när dom sågade av hajarnas fenor och kastade tillbaka hajarna i havet, där de sjönk till botten och långsamt dog utan sina fenor, när valarna fick spjut i sig, och fångades, när en säl inte hittade mat, bara skräp, plast, en kundvagn på botten.... Det fanns även härliga stunder också, grät lika mkt över dom också! När sälarna pussades med varandra, när sjölejonet simmade med sin unge i sina armar, när delfinerna simmade ihop i flock...  Så snart jag blir 18, då går jag genast med i green peace, löfte från mig själv till alla andra! Okej, filmen var bra jävligt bra! Puss

Lägger upp en bild på mig ist för bilder på djur som torteras, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0