Lööördag!

Godmorgon alla, vaknade nyss! Känner mig på deppmode, vill spela volleyboll med laget men anmälde mig försent... Igår var jag ledig, mohaha! Var hemma hela dagen och slöade, lagade lite mat, kollade tv. Seddan på kvällen träffade jag belinda, vi skulle till ett nattfik, men när vi kom fram visade det sig att det inte fanns ngt jävla café, haha! Men precis då, skickade yanira ett sms om vi ville komma till hennes kompis hanna och dit bar det av. Kom hem runt halv två och somnade snabb! JUSTE, har hittat min laddare, till systemkameran! YHEE!! Idag blir det stan med älskade elina, iiiiiiiii! Puss

världens sötaste kille!

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHHA, AMANDIS, my classmateeee! Pöss på dig! ^^ :D

2010-10-02 @ 15:53:58
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0