puss och hej, leverpastej!

God tisdag, slutade 1 idag. Mycket trevligt, mycket trevigt! Åkte på en gång hem till yanira, och bara för att jag är en så snäll vän så hade jag köpt med mig oreos! Vi drack te, åt kakor och kollade lite på grey´s sedan bar det av för att möta upp isabella. Vi tre bösökte ksab, känns bara väligt knäpp att besöka skolan man gått i sedan sexan.. Vi tre gick hem till mig, myste lite. Jag lagade ägg till alla (notera min generösa mat sida idag) men dom drog för ett bra tag sen, de ska gymma! Själv ska man plugga, lite svenska och mycket matte!!! Puss



Kommentarer
Postat av: Linda

Me <3 your pics

2010-10-20 @ 23:02:18
URL: http://amati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0