VVIIICtorittaaaa här hihih

Hejsan jag är Amandas klasskompis aka Amandas coola pimp kompis. Amanda gillar att taffsa på min rumpa, hon får en KIICK av det för hon är hemligt kär i mig... Carro är också kär i mig men jag har inte tagit på hennes rumpa än...men det kommer deee lungan! Amanda är en skön brud...NÄSTAN lika skön som mig!!! Vi har just haft matte och jag och mongot var självklart skit dåliga eftersom vi är förståndshandikappade. HEHE :D

Snart ska Amanda ochCArro lämna mig ensam i datasalen för de ska ha espanol och jag ska kolla på porr OLALAL!!!



Kommentarer
Postat av: Kungen

hAHAHA du publicerade aldrig gastinlagget....den finns inte ens med i utkasten....smart. Nu maste du gora det en annan gang!!!

2010-10-06 @ 16:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0