Åh vi älskar kärrtorp

Tjena, pluggar som en tok inför ett historiaprov , har 85frågor som jag måste svara på. Min historia lärare är inte att leka med, han ger oss läxor på läxor på läxor... Igår var det kärrtorp vs värmdö, skitroligt.. förutom att vi förlörade, fast jag tycker att vi vann... Värmdo vann tjejmatchen och lärarmatchen (vem bryr sig om lärarnas match??) Vi vann kill matchen och staffeten, utklassning på båda, hahaha. Värmdös killar gör det i 2:an, värmdös killar kissar i sängen... Ramsor som satt sig i huvudet... Men, men. Från zinken drog jag vidare till belinda och senare hem för att plugga inför testet jag hade idag, fyfan... Extra matte, studybody från KTH, Heere i come!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0