utkast: skirvet för en vecka sedan: allt kan ändras på en vecka

Tiden går fort, allt för fort! Sitter och kollar tillbaka på gamla bilder, såg jag verkligen ut sådär? Jag sitter och tänker tillbaka, varför går tiden så jävla snabbt? Jag har börjat gymnasiet nu, och det är skitroligt, skrattar varje dag och nästan mer än vanligt! Har sköningen jennifer vid min sida, bästisar från förr. Du är så jävla snäll, och står för sin nyktra åskit! stark! Det som är konsitgt är, jag har gått gymnasiet hela två veckor, och för bara 14 dagar sen var allt annorlunda. Nya saker har skett, nya saker har hänt! Ibland saknar jag de gamla rutinerna, kunskapsskolan. Eller, folket där. Men inga takar borde ängnas dit, haha! Kärrtorp är skitbra, bättre än vad jag trodde de första dagarna!

Oroar mig mer för mina vänner, vill inte tappa kontakten! Gamla vänner betyder mer än nya, varför dissa vännerna man älskar för nya man kän i knappt några veckor? Vill inte att det ska bli så men man vet inte, man vet aldrig vad livet har för planer för en. En sak är säker, livet är inte säkert.

för ett år sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0